czwartek, 26 stycznia 2012

{ 1 } Start .

 

Siemka
jak już tu jesteś to pewnie mnie znasz, kojarzysz czy cokolwiek.
ale pamiętaj, że żeby mnie tak naprawdę poznać to trzeba się
do mnie zbliżyć. nie każdemu pozwalam. tutaj będe zostawiać 
cząstkę siebie i przelewać swoje emocje. robię to dla siebie, nie
zależy mi na tym, czy ktoś to będzie czytał, czy nie, więc jak
Ci się coś nie podoba to wypad ziomuś .

wyznaję zasadę : nie rób drugiemu co tobie kurwa niemiłe .
nie potrafię chyba być wredna, chamska albo szczera do bólu,
chociaż czasem to jest męczące, bo chcesz komuś coś powiedzieć
prosto w twarz, ale chowasz to w sobie, bo jednak byłoby temu 
komuś przykro, nawet jeśli to śmieć. zmieniłam się. nie obgaduje
innych, nie oceniam ludzi, których nie znam i wiem, czego chcę.
a co najważniejsze - na wiele rzeczy mam naprawdę mocno wyjebane.
co znaczy, że nie udaję, że jestem silna a tak naprawdę płacze po nocach.
wpływ na moją psychikę mają tylko rzeczy dla mnie naprawdę istotne.
gdy odchodzi przyjaciel to przecież nie ma się czym przejmować.
skoro odszedł to nigdy nim nie był i trzeba iść dalej. tak samo w innych
sytuacjach. ja jebie jak się rozpisałam, haha. mnie się samej nie będzie
chciało tego czytać po opublikowaniu, a co dopiero wam, joooł .

. . . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz